Model Continental GT Cafe Racer zostanie pokazany już za miesiąc, a do produkcji trafi jeszcze w tym roku. Prezentacja motocykla ma się odbyć w legendarnym londyńskim Ace Cafe. Czego możemy się spodziewać po nowej maszynie?
Motocykl ma być najmocniejszym w ofercie Royal Enfield, ale jednocześnie będzie zbyt słaby żeby bić rekordy prędkości ścigając się od knajpy do knajpy. W Continental GT Cafe Racer znajdziemy silnik o pojemności 535 ccm. Moc ma wynosić 36 koni mechanicznych, a moment obrotowy – 45 Nm. Skrzynia będzie pięciobiegowa.
Rama to rurowa konstrukcja kołyskowa. W przypadku zawieszenia próżno będzie szukać produktów renomowanych marek. Podczas targowej prezentacji w motocyklu były zamontowane gazowe amortyzatory Ohlins, ale w wersji produkcyjnej znajdą się produkty firmy Paioli. Motocykl będzie poruszał się na szprychowych felgach ubranych w opony Pirelli. Waga ma być bardzo niska i oczywiście wymiary również będą kompaktowe, co widać na zdjęciach szpiegowskich.
Royal Enfield Continental GT 535 Cafe Racer będzie sprzedawany nie tylko w Indiach i Europie, ale trafi również do Stanów Zjednoczonych, gdzie już są przyjmowane zamówienia na ten motocykl. Maszyna będzie produkowana w nowo wybudowanej fabryce w Chennai. Cenowo motocykl ma być zbliżony do ćwiartek od Hondy i Kawasaki oraz KTM Duke 390, więc pewnie będzie zmieści się w przedziale od 19 do 23 tysięcy złotych. W Stanach Zjednoczonych cena ma wynosić poniżej 8 tysięcy dolarów (25 500 PLN).
Na poniższym filmie od jednego z amerykańskich dilerów Royal Enfield możecie zobaczyć finalny wygląd motocykla.
Więcej o motocyklach Royal Enfield