Nie reguluj odbiornika: to Changjiang V750 Defender, nie Moto Guzzi V85 TT - Motogen.pl

Debiut Changjiang V750 Defender wzbudził wiele kontrowersji ze względu na uderzające podobieństwo do Moto Guzzi V85 TT. Chiński motocykl, wyposażony we wzdłużny silnik V2 o pojemności 750 cm3 i wózek boczny, jest niemalże kopią włoskiego modelu.

Pomimo kontrowersji, V750 Defender prezentuje się solidnie. Wyposażony jest w ABS na wszystkich trzech kołach, co zapewnia bezpieczeństwo zarówno na drodze, jak i w terenie. Motocykl jest dobrze wykonany, a jego masa całkowita z wózkiem bocznym wynosi 409 kg.

Dodatkowym atutem Defendera jest bogata oferta akcesoriów i opcji personalizacji, a także konkurencyjna cena. Te czynniki, w połączeniu z rosnącym zainteresowaniem ze strony importerów i dealerów, czynią z V750 Defendera potencjalnie atrakcyjną propozycję dla entuzjastów motocykli w Europie.

Choć czas pokaże, jak potoczą się losy Defendera na Starym Kontynencie, jedno jest pewne: chiński producent odważnie wkracza na rynek adventure, prezentując model, który z pewnością znajdzie swoich zwolenników. Oczywiście o ile Piaggio Group, właściciel marki Moto Guzzi, nie wytoczy sądowych dział. A jest to bardzo prawdopodobne.

Kluczowe cechy Changjiang V750 Defender:

  • Silnik V2 o pojemności 750 cm3 chłodzony powietrzem
  • Wózek boczny
  • ABS na wszystkich trzech kołach
  • Szeroka gama akcesoriów i opcji personalizacji
  • Konkurencyjna cena

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany