Jednocylindrowy silnik KTM 690 Duke generuje silne drgania, ale także daje motocykliście moc 65 KM do wykorzystania. Motocykl można rozpędzić do 192km/h, a niskie spalanie, wygodna kanapa i łatwość prowadzenia wydłużają i umilają zabawę z Duke’iem. Najlepiej maszyna sprawdzi się w mieście podczas walki z codziennymi korkami. Na pewno jazda do pracy maszyną pomarańczowych będzie niezapomnianym wrażeniem. Problem może być tylko w momencie kiedy dojedziemy do biura i trzeba będzię zostawić KTM-a na osiem godzin na parkingu. Maszyna sprawdzi się najlepiej w rękach doświadczonego motocyklisty, który będzie w stanie opanować Duka. motocykl odwdzięczy się ogromną ilością frajdy z jazdy. Chętnie rownież powygłupia się na drodze wraz ze swoim właścicielem.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, OHC |
Pojemność | 654 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 64.36 KM (47.0 kW)) przy 7500 RPM |
Maks. moment | 67.00 Nm (6.8 kgf-m or 49.4 ft.lbs) przy 5500 RPM |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Spawana z rur chromowo molibdenowych |
Zbiornik paliwa | 13.5 litry |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 160/60-17 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź