Laptimer, programowalny shift-light, układ hamulcowy Brembo w połączeniu z wąskim, dysponującym dużym momentem obrotowym silnikiem, powodują że Daytona 675 R to świetna broń do walki o kolejne sekundy na okrążeniach. Wyjątkowy i ekskluzywny charakter podkreślają sportowe schematy malowania, a szeroka oferta akcesoriów takich jak quickshifter, sportowy układ wydechowy czy pełen fabryczny zestaw wyścigowy pozwolą dostosować Daytonę 675 R do nawet najbardziej wyrafinowanych potrzeb. Wiemy że Daytona R to bezkonkurencyjny sportowiec, który nie daje żadnych szans konkurencji. Z uwagi na to wprowadziliśmy specjalną ofertę dla wszystkich licencjonowanych zawodników, ułatwiając im dostęp do takiego sprzętu jak Triumph Daytona 675 R.
Silnik | 12 zaworowy, DOHC, rzędowy, 3 cylindrowy |
Pojemność | 675 cc |
Prędkość max | |
Moc | 125KM przy 12600obr/min |
Maks. moment | 72Nm przy 11700 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | Aluminiowa, podwójna, grzbietowa |
Zbiornik paliwa | 17,4 l |
Przednie zawieszenie | Ohlins NIX30 43mm, upside-down, regulowane, skok 110mm |
Tylne zawieszenie | Ohlins TTX, regulowane,skok 130mm |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x pływające tarcze 308mm, zaciski 4-tłoczkowe Brembo |
Tylny hamulec | tarcza 220mm, zacisk 1-tłoczkowy Nissin |
Zostaw odpowiedź