Triumph Daytona 675R - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Czy Daytona 675 może być jeszcze bardziej przystosowana do treningów i ścigania się po torach wyścigowych?? – tak! Specjalnie dla wszystkich kierowców którym motocykl kojarzy się z narzędziem do szlifowania techniki jazdy i polepszania swoich wyników na torze przygotowaliśmy ekstremalną wersję – Daytonę 675 R. Doskonałe podwozie zaopatrzono w zawieszenie NIX36 i TTX36 Ohlinsa.

Laptimer, programowalny shift-light, układ hamulcowy Brembo w połączeniu z wąskim, dysponującym dużym momentem obrotowym silnikiem, powodują że Daytona 675 R to świetna broń do walki o kolejne sekundy na okrążeniach. Wyjątkowy i ekskluzywny charakter podkreślają sportowe schematy malowania, a szeroka oferta akcesoriów takich jak quickshifter, sportowy układ wydechowy czy pełen fabryczny zestaw wyścigowy pozwolą dostosować Daytonę 675 R do nawet najbardziej wyrafinowanych potrzeb. Wiemy że Daytona R to bezkonkurencyjny sportowiec, który nie daje żadnych szans konkurencji. Z uwagi na to wprowadziliśmy specjalną ofertę dla wszystkich licencjonowanych zawodników, ułatwiając im dostęp do takiego sprzętu jak Triumph Daytona 675 R.


Silnik12 zaworowy, DOHC, rzędowy, 3 cylindrowy
Pojemność675 cc
Prędkość max
Moc125KM przy 12600obr/min
Maks. moment72Nm przy 11700 obr/min
Chłodzeniecieczą
RamaAluminiowa, podwójna, grzbietowa
Zbiornik paliwa17,4 l
Przednie zawieszenieOhlins NIX30 43mm, upside-down, regulowane, skok 110mm
Tylne zawieszenieOhlins TTX, regulowane,skok 130mm
Przednia opona120/70 ZR 17
Tylna opona180/55 ZR 17
Przedni hamulec2 x pływające tarcze 308mm, zaciski 4-tłoczkowe Brembo
Tylny hamulectarcza 220mm, zacisk 1-tłoczkowy Nissin

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany