Aprilia Pegaso nie jest i, co najlepsze, wcale nie udaje sprzętu o sportowych aspiracjach, dlatego też jeżeli usłyszycie opinie o tym, aby nie kupować tego motocykla, bo 48 KM znudzi Wam się w ciągu tygodnia, po prostu nie dyskutujcie. Taki osobnik najwyraźniej nie wie, że przyjemność z jazdy można czerpać z wielu innych czynników, nie tylko odsysającym krew z mózgu przyspieszeniem mistrza prostej.
Tak jak piękna i temperamentna kobieta z południowych stron, tak i Aprilia potrafi zaoferować nam naprawdę wiele i możecie być pewni, że każda chwila spędzona w jej siodle będzie niezapomniana... O ile tylko przymkniemy oko na pewne, niezbyt uciążliwe kaprysy. Aprilia Pegaso 650 Factory bije swoją konkurencję pod wieloma względami: ceną, stylem, frajdą z jazdy oraz czymś, czego nigdy nie dadzą „Japończyki” – charyzmą i poczuciem indywidualizmu
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, rozrząd OHC, 4 zawory na cylinder |
Pojemność | 660 ccm |
Prędkość max | 180 km/h |
Moc | 48 KM przy 6.000 obr./min. |
Maks. moment | 59 Nm przy 5.000 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa |
Zbiornik paliwa | 16 litrów |
Przednie zawieszenie | widelec o średnicy goleni 45 mm i skoku 140 mm |
Tylne zawieszenie | Aprilia Progressive System z regulowanym amortyzatorem Sachs o skoku 130 mm |
Przednia opona | 110/70-17 |
Tylna opona | 160/60-17 |
Przedni hamulec | czterotłoczkowy, radialny z pojedyńczą tarczą o średnicy 320 mm |
Tylny hamulec | pojedyńcza tarcza o średnicy 240 mm, zacisk jednotłoczkowy |
Zostaw odpowiedź