Suzuki GSR 600 został wyposażony w silnik wywodzący się ze sportowego modelu GSX-R 600. Jednostka została jednak zmodyfikowana tak aby lepiej sprawdzać się podczas miejskiej jazdy. GSR 600 napędzany jest czterocylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności 599 ccm. Moc maksymalna maszyny to 98 KM przy 12000 obr/min, a moment obrotowy wynosi 64,7 Nm przy 9600 obr/min. Motocykl waży 213 kg.
GSR 600 jest chwalony przez użytkowników za bardzo dobre hamulce, wygodną pozycję za sterami, łatwość prowadzenia oraz poręczność w codziennym pokonywaniu miejskich ulic, a także za bardziej agresywne zachowanie przy mocniejszym odkręceniu manetki, kiedy wieczorem zabierzemy go na przejażdżkę po winklach. Jego właściwości najlepiej docenią kierowcy dla których nie będzie to pierwszy motocykl.
Silnik | Rzędowy czterocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 599.4 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 98.00 KM (71.5 kW)) przy 12000 RPM |
Maks. moment | 64.70 Nm (6.6 kgf-m or 47.7 ft.lbs) przy 9600 RPM |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 16.5 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz z amortyzatorem hydraulicznym |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 180/55-17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy z czterotłoczkowym zaciskiem |
Tylny hamulec | Hamulec tylniJednotarczowy |
Zostaw odpowiedź