Rosyjska firma ubezpieczeniowa RGS wie jak zwrócić uwagę klientów na problem wypadków drogowych. Co prawda chodzi raczej o męską część klienteli, ale ich wzrok na pewno zostanie przykuty na dłuższą chwilę.
Jak można w bezkrwawy sposób pokazać dynamikę wypadku drogowego? Jak zachęcić kierowców do zwracania większej uwagi na to, co dzieje się na drodze? Szczególnie tych, którzy statystycznie powodują więcej kolizji, czyli płeć brzydszą? Wiadomo – kobiecym biustem. Najlepiej nagim kobiecym biustem, na którym jest coś narysowane. Ciekawe tylko który mężczyzna zwróci uwagę na to, co konkretnie widnieje na kolejnych parach pojawiających się na ekranie piersi.
Rosyjska agencja reklamowa wykonała ten projekt dla zakładu ubezpieczeniowego RGS. Taki sposób prezentacji ma się spotkać z ciepłym odbiorem kierowców, którzy dzięki bezkolizyjnej jeździe mogą płacić niższe składki, przynajmniej u tego ubezpieczyciela. Czyżby po raz kolejny udowodniono, że goły damski biust zareklamuje wszystko – od wiertarki i telefonu po ubezpieczenie?
Ciekawe czy przygotują wersję dla pań ;).