Jednoślad w każdych warunkach poradzi sobie bardzo dobrze. Ni ważne czy właściciel będzie pokonywał odcinki asfaltowe, czy będzie chciał zjechać z utartych, utwardzonych szlaków. Co ważne XT660Z nie będzie przy tym także bardzo paliwożerna. Dopiero przy osiąganiu większych prędkości Yamaha spali 5,6 l/100 km.
Mocnymi punktami motocykla są hamulce Brembo. Niestety przy dłuższej jeździe przekonamy się, że kanapa nie została stworzona do siedzenia na niej przez dłuższy czas. Także ochrona przed wiatrem nie jest tutaj na najwyższym poziomie. Mimo tego, maszyna daje dużo frajdy z jazdy i na pewno spodoba się wielu użytkownikom.
Silnik | Jednocylindrowy, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 660 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 35.0 kW (48.0 KM) @ 6 000 obr./min |
Maks. moment | 58.0 Nm (5.92 kg-m) @ 5 500 obr./min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Stalowa, rurowa |
Zbiornik paliwa | 23 litry |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Pojedynczy amortyzator z wahaczem, z regulacją pozycji |
Przednia opona | 90/90-21 M/C |
Tylna opona | 130/80-17 M/C |
Przedni hamulec | Podwójne, hydrauliczne tarczowe, średnica 298 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczne jednotarczowe, średnica 245 mm |
Zostaw odpowiedź