Honda VFR 750F RC 36
Zaczynamy od Hondy VFR 750F RC36 czyli model na monowahaczu. Szklankowe popychacze zaworów, napęd rozrządu za pomocą kół zębatych, wytrzymała, ciężka, aluminiowa rama oraz trwałe, solidne podwozie były filarami długowieczności tego pojazdu. Dynamiczna, efektywna stylistycznie a do tego posiadająca piękny dźwięk silnika była jednym z najlepiej sprzedających się modeli sportowo-turystycznych w ostatniej dekadzie XX-w.
Honda VFR 750F RC36 z 91r przed face-liftingiem…
Interwał serwisowy, wynoszący 12 000 km zwiększał jej dzielność wyprawową, a duża masa, i wynikająca z niej umiarkowana podatność na uszkodzenia konstrukcji nośnej w wyniku szlifów czy nadmiernego obciążenia spowodowały, że do dziś na ulicach znajdziemy mnóstwo egzemplarzy tego modelu. Motocykl dysponował 100KM (niektóre źródła mówią o 103KM), oraz masą 246kg.