W naszym odczuciu wiele wskazuje na to, że tak. Do produkcji (w pierwszej kolejności do testowanego już, R1250GS) trafiły zapowiadane odświeżone jednostki napędowe typu bokser, zaprezentowano także nowe S1000RR co znacznie zwiększa atrakcyjność oferty.
Szef BMW Motorrad, Markus Schramm: „2018 był kolejnym bardzo udanym rokiem dla BMW Motorrad. Osiągnęliśmy rekord sprzedaży po raz ósmy z rzędu. Chciałbym bardzo serdecznie podziękować naszym klientom za wielkie zaufanie, jakim obdarzyli nas ponownie w 2018 roku. Świetna sprzedaż w 2018 to kolejny krok w kierunku osiągnięcia planowanego, docelowego poziomu sprzedaży 200 000 sztuk w 2020 roku.”
Nowy, symetryczny przód S1000RR
Sprzedaż wyglądała następująco: Francja (16 615 sztuk), Włochy (14 110 sztuk), Hiszpania (11 124 sztuki) i Wielka Brytania (9224 sztuki). W USA sprzedano 13 842 szt. ale największym rynkiem zbytu dla producenta jest wciąż rynek rodzimy. Niemcy kupili aż 23 824 motocykle co niestety oznacza 11% stratę w stosunku do 2017r. Cieszy dwucyfrowy wzrost w Chinach, bliski 35%.
Co zbytnio nie dziwi klienci najchętniej wybierają pojazdy z silnikami boxer (84 500 pojazdów) co stanowi ponad połowę produkcji (51%).