Voge Valico 800 DS Rally 2025. Dane techniczne, wyposażenie, zdjęcia - Motogen.pl

Dzielność terenowa i tłuste wyposażenie to z pewnością zalety nowego adventure. Minusem może być spora masa, trochę nieprzystająca do wizerunku terenowego wymiatacza.

Voge Valico 800DS Rally to motocykl przystosowany do jazdy w terenie nieco lepiej niż standardowa wersja. Pionowa owiewka, która chroni nawet podczas jazdy na stojąco, wąska talia, umożliwiająca swobodę ruchów, czy regulacja położenia kierownicy pozwalają lepiej przystosować motocykl do trudnych warunków. Siedzenie znajduje się wysoko – 850 mm od ziemi, ale wspomniana już wąska talia, w postaci wyprofilowanej kanapy, pomaga w podparciu.

Dwucylindrowa rzędówka DOHC o pojemności 798 cm3 osiąga moc 94 KM przy 9000 obr/min i maksymalny moment obrotowy 81 Nm przy 6500 obr/min. Prędkość maksymalna deklarowana przez producenta to 190 km/h. Valico 800DS Rally jest oczywiście znakomicie wyposażony – znajdziemy tutaj hydrauliczne sprzęgło z systemem antyhoppingowym, tryby jazdy, kontrolę trakcji i wyłączalny ABS. Kokpit to kolorowy, wyświetlacz TFT z możliwością połączenia ze smartfonem, w standardzie znajdują się również podgrzewane manetki i siedzenie.

W kwestii podwozia też jest dobrze – w pełni regulowane zawieszenie o dużym skoku pochodzi od Kayaby. Mamy ponadto dwuramienny aluminiowy wahacz i amortyzator kierownicy, który również jest regulowany.

Rozmiary szprychowych kół są oczywiście odpowiednie dla wymagającego terenu: 21 cali z przodu na oponie 90/90 i 18 cali z tyłu na oponie 150/70 – obie gumy to Pirelli Scorpion Rally STR. Za zatrzymanie motocykla odpowiada układ hamulcowy Nissin z dwiema tarczami z czterotłoczkowymi promieniowymi zaciskami z przodu i tarczą z dwutłoczkowym pływającym zaciskiem z tyłu. ABS najnowszej generacji można wyłączyć podczas jazdy w terenie.

Voge Valico 800DS Rally nie jest motocyklem lekkim. Na sucho waży 213 kg, a kiedy dodamy do tego masę paliwa w 24-litrowym zbiorniku, robi się już naprawdę ciężko. Masa bierze się także z większych niż w przypadku standardowej wersji wymiarów – rozstaw osi sięga 1576 mm, długość 2390 mm, a ze względu na przednią szybę wysokość to aż 1399 mm.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany