Voge 500 AC + 350 AC + skuter SR4 ze zintegrowaną kamerką [nowości EICMA 2021, opis, zdjęcia, dane] - Motogen.pl

Voge SR4 jest pierwszym skuterem z własną, zintegrowaną kamerką pokładową. Modele 500 AC oraz 350 AC także zachwycają designem.

Voge jest jedną z tych marek, które na nowo definiują pojęcie „chińskich motocykli”. Jednoślady od Voge plasują się na półce niewiele poniżej najlepszych motocyklami renomowanych marek, a charakteryzują się wyśmienitym stosunkiem wysokiej jakości do niewygórowanej ceny. Voge jest marką produkowaną przez koncern Loncin, który który od kilkunastu lat dostarcza komponenty i silniki m.in. do motocykli marki BMW.

Marki Voge nie zabrakło na wystawie EICMA 2021. Stanowisko wystawione zostało przez włoskiego importera (przy wsparciu centrali z Chin), było spore i elegancko zorganizowane. Obejrzeć można było kilka różnych modeli, nakedy klasy 300 i 500, motocykle adventure, czy maxi skutery.

Podczas oficjalnej konferencji, Voge (a w zasadzie Voge Italia) zaprezentował trzy motocykle. Co ciekawe, włoski importer rozszerzył nazwy modeli o dodatkowe słowo „Trofeo”, którego celowo tu nie używamy.

Voge 500 AC 2022

500 AC jest nakedem spełniającym wymogi i standardy motocykli kategorii A2. Napędza go silnik dwucylindrowy, rzędowy, o mocy 46 KM. Na wyposażeniu jest kolorowy ekran TFT z łącznością Bluetooth oraz WiFi. Oświetlenie to w pełni LED, zawieszenie to KYB, mamy układ hamulcowy z ABSem Bosch oraz dwiema przednimi tarczami z zaciskami Nissin. Opony to Pirelli.

Voge 500 AC
Voge 500 AC

Voge 500 AC chwali się świetną jakością wykonania, podzespołami renomowanych marek, a przy okazji także świetnym designem łączącym nowoczesność z klasycznymi liniami.

Voge 500 AC
Voge 500 AC
Voge 500 AC
Voge 500 AC

Voge 350 AC 2022

Model bliźniaczy do 500-tki. Także dwucylindrowy, ale o mniejszej pojemności i mocy 38 KM. Ma także trochę niższe wyposażenie (pojedyncza tarcza z przodu, brak widelca KYB). O wyjątkowości 350 AC świadczy fakt, że niewiele motocykli tej klasy posiada dwa cylindry. Model ten jest alternatywną dla 300 AC, który miał silnik 1-cylindrowy.

Voge 350 AC
Voge 350 AC

Voge SR4 2022

SR 4 jest skuterem średnich rozmiarów. Bez wątpliwości przypomina modele BMW C 400 X / GT, a to dlatego, że pochodzą one z tej samej fabryki Loncin.

Voge SR4
Voge SR4

Najbardziej wyjątkową cechą Voge SR 4 jest zintegrowana kamerka! Obiektyw znajduje się nad lampą, a kamera może nagrywać jazdę. W panelu jest wejście na kartę SD, a wszystko obsługuje się z ekranu. Jest to pierwszy na świecie skuter z kamerą!

Voge SR4
Voge SR4

Poza tym wyposażenie jest naprawdę wysokie – światła LED, ABS marki Continental, kolorowy ekran 7″ z łącznością Bluetooth, doświetlanie zakrętów, czujnik ciśnienia w oponach, gniazda USB i 12V, czy kluczyk zbliżeniowy z elektrozamkami schowków i wlewu paliwa.

Voge SR4
Voge SR4

Silnik to 1-cylindrowa 350-tka o mocy 28,5 KM. Zawieszenie dostarczyło KYB, a na dwóch przednich tarczach pracują zaciski J.Juan.

Voge SR4
Voge SR4

Voge w Polsce?

Marka Voge ma od niedawna oficjalnego importera w Polsce, jest to Grupa BMB. Testowaliśmy już model 300 AC i byliśmy zachwyceni. Zapytaliśmy, jakie nowe modele dostępne będą na polskim rynku.

Aktualnie w ofercie znajdują się jednocylindrowe 300 AC (naked) oraz 300 DS (turystyk adv). Na przełomie lutego i marca do oferty dołączy 500 AC (naked) zaprezentowany we Włoszech. Pojawi się także 500 DS (turystyczny adv), jednak nie ma jeszcze potwierdzenia kiedy.

W Polsce nie pojawi się dwucylindrowy 350 AC (pozostaje 1-cylindrowy 300 AC), ale za to – póki co nieoficjalnie – do oferty może dołączyć naked 125 od Voge.

Zerknij na polską stronę Voge, sprawdź ceny, zweryfikuj gdzie masz najbliższy salon i zobacz na żywo te motocykle.


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany