278 ccm pojemności silnika, moc wynosząca 21,5 KM i moment obrotowy osiągający 22,3 Nm przy 5 tys. obrotów – to dusza Vespy GTS 300 i jednocześnie najmocniejszy silnik, jaki kiedykolwiek zainstalowano w pojeździe tej marki. A wszystko to, by rozpędzić masę 152 kilogramów. Ten skuter ma dokładnie tyle mocy, ile mu potrzeba. Jest naprawdę szybki, co w połączeniu z jego niewielkimi gabarytami skłania do różnorakich harców.
Silnik | 1-cylindrowy, czterosuwowy, 4-zaworowy z zapłonem iskrowym, Piaggio Q.U.A.S.A.R |
Pojemność | 278 ccm |
Prędkość max | 121 km/h (127 km/h - pomiar redakcji, odczyt z licznika) |
Moc | 15,8 KW (21,5 KM) przy 7500 obr/min |
Maks. moment | 22,3 Nm przy 5000 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | samonośne nadwozie z blachy tłoczonej ze wzmocnieniami |
Zbiornik paliwa | 9,2 l |
Przednie zawieszenie | wahacz z dwukomorowym amortyzatorem, ze sprężyną współosiową |
Tylne zawieszenie | dwa amortyzatory hydrauliczne z możliwością regulacji napięcia sprężyn |
Przednia opona | 120/70 – 12 |
Tylna opona | 130/70 – 12 |
Przedni hamulec | hydrauliczny tarczowy 220 mm |
Tylny hamulec | hydrauliczny tarczowy 220 mm |
Zostaw odpowiedź