Triumph Tiger 800 XC - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Tiger 800 XC został zaprojektowany by przetrwać w każdych warunkach. Motocykl lubi boczne drogi oraz dłuższe wyprawy.

Model Tiger 800 XC to maszyna, która pojawiła się w salonach w 2011 razem ze swoim mniej offroadowym bratem Tigerem 800. Bardziej terenowa wersja Tygrysa to motocykl wszechstronny pozytywnie zaskakujący swoimi możliwościami na bezdrożach. Elastyczny silnik, do tego świetne regulowane zawieszenie oraz regulowane siedzenie, kierownica i osłony dłoni pozwalają na dopasowanie maszyny do siebie. Jeżeli zdecydujecie się na wersję XC możecie być pewni, że motocykl sprawdzi się nie tylko w terenie ale także na dłuższych dystansach pokonywanych po bardziej utwardzonych drogach. Do tego inżynierowie i styliści dorzucili niebanalny wygląd.

 

Tiger 800 XC napędzany jest trzycylindrowym, rzędowym silnikiem dysponującym mocą 95 KM przy 9 300 obr/min oraz 79 NM przy 7 850 obr/min. Na pokładzie pracuje także 6-biegowa skrzynia.

 

Świetne właściwości trakcyjne motocykl zawdzięcza zawieszeniu marki Showa. Z przodu pracuje regulowany widelec upside down o średnicy goleni 43 mm oraz 220 mm skoku. Z tyłu pracuje amortyzator monoshock również z regulacją.

 

Za zatrzymanie Tiger 800 XC odpowiada zestaw Nissina. Na przednim kole znajdują się dwie pływające 308 mm tarcze z dwutłoczkowymi zaciskami. Z tyłu wspomaga je 255 mm tarcza z jednotłoczkowym zaciskiem. Model 800 XC można wyposażyć w ABS, który da się całkowicie wyłączyć podczas offroadowej jazdy.

 


Silnik4-suwowy, 3-cylindrowy, 12-zaworowy, rzędowy, DOHC
Pojemność799 cm3
Prędkość max
Moc95KM przy 9300 obr/min
Maks. moment79Nm przy 7850 obr/min
Chłodzeniecieczą
Rama
Zbiornik paliwa19 l.
Przednie zawieszenieShowa, 45mm upside-down, regulowane, skok 220mm
Tylne zawieszenieShowa Monoshock ze zbiornikiem wyrównawczym oleju, hydraulicznie regulowane
Przednia opona90/90 ZR 21
Tylna opona150/70 ZR 17
Przedni hamulec2 x pływające tarcze 308mm, zaciski 2 tłoczkowe Nissin, ABS w opcji
Tylny hamulecedna tarcza 255mm, zacisk 1 tłoczkowy Nissin, ABS w opcji

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany