TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Triumph Scrambler to ukłon w stronę maszyn, na których jeździli dziadkowie obecnych motocyklistów. Mimo klasycznego wyglądu motocykl ten jest jednak nowoczesna konstrukcją. Scrambler to motocykl, który już na pierwszy rzut oka wzbudza emocje i nieuniknione skojarzenia z dano już minionymi dnami i motocyklistami. Nie zapomniane są też sceny z filmów ze Stevem McQueenem, w których dosiadał właśnie Scramblera. Motocykl ma wysoko poprowadzone tłumiki, klasyczną okrągłą lampę i nieprofilowane siedzenie. Z tą linią doskonale współgra ładnie wykończony bak oraz zegary czy stylizowane zawieszenie. W stalowej ramie pracuje dwucylindrowy, chłodzony powietrzem silnik z wtryskiem paliwa. Pojemność skokowa to 865 ccm. Z silnikiem współgra 5-biegowa skrzynia. Maszyna nie jest demonem prędkości, jednak nie dla ultradźwiękowych przelotów kupuje się taki motocykl. Jednostka napędowa generuje 59 KM przy 6 800 obr/min oraz 68 Nm przy 4 750 obr/min. Niewątpliwie osoba, która zdecyduje się dosiadać tej maszyny będzie wyróżniać się z tłumu innych „współczesnych” motocyklistów. Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 865 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 59 KM/ 6800 obr./min |
Maks. moment | 68Nm przy 4750obr/min |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 16 l. |
Przednie zawieszenie | Kayaba 41 mm, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Dwa amortyzatory Kayaba, chromowane sprężyny z regulacją napięcia wstępnego, skok koła 106 mm |
Przednia opona | 100/90 19 |
Tylna opona | 130/80 17 |
Przedni hamulec | Hydrauliczny, pojedyńcza tarcza o śr.310 mm, zacisk dwutłoczkowy, pływający, Nissin |
Tylny hamulec | Hydrauliczny, pojedyńcza tarcza śr.255 mm, zacisk dwutłoczkowy, pływający, Nissin |
Zostaw odpowiedź