W sezonie 2013 Triumph potwierdził, że zamierza wprowadzić motocykl o pojemności 250 ccm na rynek w związku z otwarciem swojego przedstawicielstwa w Indiach i chęcią łatwiejszego pozyskania tamtejszej klienteli. Indyjski oddział brytyjskiej marki rozpoczął pracę w listopadzie i radzi sobie bardzo dobrze mając w ofercie jedynie motocykle premium o wyższych pojemnościach.
Przed otwarciem indyjskiego przedstawicielstwa, podczas targów EICMA pokazano szkice sportowego motocykla Triumph o pojemności 250 ccm, a jeszcze przed targami w sieci krążyły zdjęcia testowanego nakeda z małym silnikiem. Według portalu Visordown mały Triumph zaprezentuje nowości podczas targów w Kolonii i Mediolanie, ale zabraknie wśród nich małego sporta i małego nakeda. Jak twierdzi dyrektor do spraw sprzedaży i marketingu – Paul Stroud – projekt został wstrzymany z „powodów strategicznych”.
Niezależnie od przyczyn porzucenia 250-tki wygląda na to, że wcale nie jest ona Triumph’owi potrzebna do szczęścia, ponieważ producent zaliczył najlepsze otwarcie w Indiach jeśli chodzi o marki premium.