Motocykl oprócz szprycowanych kół, osłony pod silnik i dodatkowych świateł nie rożni się od drogowego modelu. W rozumieniu Triumpha jednak jest to motocykl bardziej zorientowany na offroad niż zwykły Explorer. Widać, ze producent poszedł za ciosem i podobnie jak ma to miejsce przy małych Tigerach (800 i 800 XC) także tutaj chciał dać klientom możliwość wyboru między maszyną drogową, a taką która przynajmniej teoretycznie chętniej wjedzie na wszelkiego rodzaju mniej utwardzone szlaki.
Silnik | rzędowy, trzycylindrowy, DOHC |
Pojemność | 1215 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 135 KM przy 9 000 obr/min |
Maks. moment | 121 Nm przy 6 400 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Przednie zawieszenie | 46 mm widelec USD Kayaba |
Tylne zawieszenie | centralny amortyzator Kayaba z regulacją |
Przednia opona | 110/80 R19 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przedni hamulec | 2x305 mm tarcze, czterotłoczkowe zaciski Nissin, ABS (z możliwością wyłączenia) |
Tylny hamulec | 282 mm tarcza, dwutłoczkowy zacisk Nissin ABS (z możliwościa wyłączenia) |
Zostaw odpowiedź