Triumph w Indiach postawił sobie na ten rok dwa cele – otworzyć dziewięć salonów i przebić wynik sprzedażowy jaki na wejściu miał Harley. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy obecności na rynku indyjskim amerykańska marka sprzedałą 400 motocykli. Triumph chce przebić tę liczbę o 100 egzemplarzy.
Na chwilę obecną, od 25 listopada do klientów trafiło 130 motocykli, a dalsze 325 zamówień oczekuje na realizację. Łącznie do końca roku producent chce sprzedać 1300 motocykli. O tym, że indyjscy motocykliści chcą jeździć na brytyjskich maszynach świadczy chociażby fakt, że w 80% przypadków zamówienie zostało w pełni opłacone z góry.
Oprócz otwarcia dziewięciu salonów i uzyskania odpowiedniego pułapu sprzedażowego Triumph planuje również budowę fabryki w stanie Karnataka. W ofercie znajduje się jedenaście modeli, a wśród nich są Bonneville, Daytona, Speed Triple a nawet Rocket III Roadster. Wiadomo również, że producent chce wypuścić małolitrażową wersję Daytony z silnikiem o pojemności pomiędzy 250 a 300 ccm. W Indiach producent kusi również ofertą assistance w promieniu 200 kilometrów od salonu.
Na chwilę obecną motocykle Triumph są sprzedawane w Bangalorze, Hyderabad i Koczi. 30 kwietnia dołączy do nich salon w Pune, a później Mumbai, Ćennaj i Delhi. Pozostałe dwie lokalizacje nie zostały podane.