W porównaniu do protoplasty sprzed lat, dzisiejszy 'Bonnie' ma silnik o zwiększonej do 865 ccm pojemności skokowej, podwyższonym momencie obrotowym w zakresie dolnych i średnich obrotów, a z zewnątrz zdobią go chromowane pokrywy. Bonneville T100 stanowi kwintesencję stylu i indywidualnego charakteru tak samo, jak czterdzieści lat temu. Linię nadwozia T100 podkreślają ozdobne paski malowane ręcznie tak samo, jak to się robiło dawniej. Bonneville T100 pozostaje maszyną ponadczasową, mającą sprawiać radość zarówno z jazdy jak i faktu jego posiadania. To pojazd o wyjątkowym charakterze, nie podlegający porównaniom i opierający się przemijającym trendom. To indywidualny motocykl na indywidualny gust. Bonneville T100. Klasyczny motocykl dla nowego pokolenia.
Silnik | DOHC, rzędowy, 2-cylindrowy |
Pojemność | 865 cc |
Prędkość max | |
Moc | 68KM przy 7500obr/min |
Maks. moment | 68Nm przy 5800 obr/min |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | stalowa, rurowa |
Zbiornik paliwa | 16 l |
Przednie zawieszenie | Kayaba, 41mm, skok 120mm |
Tylne zawieszenie | Kayaba, regulowane,skok 106mm |
Przednia opona | 100/90 ZR 19 |
Tylna opona | 130/80 ZR 17 |
Przedni hamulec | tarcza 310mm, zacisk 2-tłoczkowe Nissin |
Tylny hamulec | tarcza 255mm, zacisk 1-tłoczkowy Nissin |
Zostaw odpowiedź