Motocykl niezwykle oszczędny, dynamiczny, zwrotny, chętnie zmieniający kierunek o zaskakująco dużych możliwościach i atrakcyjnej cenie. Z lepszymi hamulcami byłby absolutnym numerem jeden w swojej klasie.
Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin |
Pojemność | 645 cm3 |
Prędkość max | 195-200km/h (wg wskazań licznika) |
Moc | 75KM |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | Teleskopowe, sprężyny walcowe, amortyzatory olejowe |
Tylne zawieszenie | Wahaczowe, sprężyna walcowa, amortyzator olejowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe |
Tylna opona | 160/60ZR17M/C (69W), bezdętkowe |
Przedni hamulec | Tarczowy, podwójny |
Tylny hamulec | Tarczowy |
Zostaw odpowiedź