Teraz Suzuki przedstawia nową wersję tego kultowego motocykla.
Nowy Bandit jest pomyślany jako motocykl do sportowej jazdy po krętych drogach, jednocześnie gwarantując maksimum komfortu w czasie szybkiej jazdy autostradowej. Nie sposób darować sobie jazdy takim motocyklem, a później nie sposób o niej zapomnieć.
NASZA RELACJA LIVE Z TARGÓW INTERMOT 2014
Nowy Bandit 1250S ABS jest bardziej wyrafinowany stylistycznie, dzięki bogatym kształtom owiewek, które owijają się wokół boków chłodnicy, z wlotem powietrza tuż poniżej reflektorów. Oprócz wyostrzenia wyglądu Bandita, owiewki poprawiają aerodynamikę, zapewniając kierowcy więcej ochrony przed wiatrem i więcej komfortu w czasie jazdy.
1255 cm3 momentu obrotowego i mocy
Bandit 1250S ABS uzyskuje osiągi gwarantujące „sportowy komfort” dzięki chłodzonemu cieczą silnikowi o pojemności skokowej 1255 cm3, wyposażonemu we wtrysk paliwa i układ rozrządu DOHC. Silnik ten zapewnia zaskakująco płynne przyspieszanie i dużo mocy w bardzo szerokim zakresie prędkości obrotowych, co czyni z typowej jazdy drogowej relaksującą przyjemność. Ze swoimi 1255 centymetrami sześciennymi zajmującymi się produkcją momentu obrotowego, silnik zapewnia sportową radość z jazdy przy każdej prędkości obrotowej, osiągając maksimum momentu już przy stosunkowo niskich obrotach.
Moc silnika jest przenoszona przez sześciostopniową skrzynię biegów o przełożeniach dobranych tak, by zapewnić zarówno świetne przyspieszenia, jak i płynną jazdę w warunkach drogowych.
Motocykl otrzymał wyjątkowy układ podwójnej przepustnicy SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) i wtrysk paliwa ze sterowaniem w pętli zamkniętej, co zapewniło błyskawiczną i precyzyjną reakcję na otwarcie przepustnicy, wyjątkowo płynne dostarczanie mocy, a także obniżyło spalanie i poprawiło czystość spalin.
Bandit 1250S ABS wyposażony jest z przodu podwójne pływające tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe. Z tyłu znajduje się tarcza o średnicy 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem. Cyfrowo sterowany system zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS) monitoruje prędkość kół i dostosowuje maksymalną siłę hamowania do aktualnej przyczepności, jaką zapewnia droga.