Suzuki GS 500 napędzany jest dwucylindrowym, czterosuwem o pojemności 487cm3, który generuje moc 45 KM. W sprzedaży były dwie wersje tej maszyny: naked oraz wersja owiewkowa o nazwie GS 500 F. Ten ostatni dzieki swojemu wyglądowi nasuwającemu na myśl sportowe maszyny, o większej niz 500 cm3 pojemności był bardzo chętnie kupowany przez młodych motocyklistów chcących zasmakować nieco bardziej 'agresywnej' jazdy.
Pozycja za sterami jest bardzo wygodna. Zarówno kierowca jaki i pasażer nie mają na co narzekać. Do tego duże, już stylistycznie nieciekawe, ale nadal czytelne wskaźniki dopełniają całości. Motocykl zresztą nigdy nie był szczytem piękna, za którym każdy się ogląda.
Prowadzenie Suzuki GS 500 jest bardzo proste, jego gabaryty oraz lekkość i poręczność sprawiły, że maszyna stała się pierwszym jednośladem dla rzeszy motocyklistów.
Silnik | Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie rzędowym, DOHC |
Pojemność | 487 cm3 |
Prędkość max | 171 km/h |
Moc | 46KM przy 9000 obr/min (od 1996r 45KM) |
Maks. moment | 40Nm przy 7000 obr/min40Nm przy 7000 obr/min |
Chłodzenie | Powietrze |
Rama | Stalowa, podwójna, zamknięta |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm |
Przednia opona | 110/70-17 |
Tylna opona | 130/70-17 |
Przedni hamulec | Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź