SHOEI Polska – kaski XR-1100 i X-Spirit II zaprezentowane podczas dni dealerskich - Motogen.pl

W dniach 7–8 listopada w malowniczo położonym centrum konferencyjno-wypoczynkowym Kocierz odbyło się spotkanie dealerów kasków marki SHOEI oraz reprezentantów prasy. 

Podczas tego weekendu zaprezentowano dwa nowe modele kasków SHOEI: XR-1100 i X-Spirit II. Oprócz tego wszyscy zostali wtajemniczeni w metody serwisowania i regulacji kasków motocyklowych.

Całe spotkanie było podzielone na dwie części: teoretyczną oraz praktyczną. W pierwszej części poznaliśmy historię marki SHOEI, jej największe sukcesy i pionierskie osiągnięcia. Nowe modele kasków zostały dokładnie przeanalizowane pod kątem technicznym, a prowadzący prezentację Marcin Wójcik zagłębił się w charakterystykę najważniejszych cech nowych produktów. Nie zabrakło omówienia pozostałych, kontynuowanych modeli z gamy produktów marki SHOEI, a także podsumowania wyników sprzedaży (w ubiegłym roku sprzedano około 4000 kasków SHOEI).

Część praktyczna poprowadzona została przez Marcina Dworczyńskiego z SHOEI Polska oraz Jensa Hoffmana, głównego technika niemieckiego oddziału firmy. Panowie opisali proces regulacji i konserwacji kasków, a wszyscy uczestnicy przy swoich stanowiskach mogli nauczyć się serwisowania każdego kasku. Regulacja szyby, czyszczenie, demontaż elementów wentylacji i mechanizmów kasku – wszystko po to, by zwiększyć komfort posiadania kasku na głowie. Do dyspozycji uczestników szkolenia technicznego były kaski motocyklowe: XR-1100, XR-1000, X-Spirit II, VFX-W, J-Wing, Multitec, Hornet DS.

Obie części spotkania były bardzo ciekawe i przydatne dla każdego. Wszyscy dealerzy przekazywali informacje pozyskane od klientów, czyli nas wszystkich. To najważniejszy warunek rozwoju dystrybucji i udoskanalania produktów. Oliver Wieden, dyrektor sprzedaży kasków na nasz region Europy, zbiera feedback i kontaktuje się bezpośrendio z fabrykami w Japonii.

Cieszy fakt, że firma SHOEI Polska tak poważnie podchodzi do kwestii bezpieczeństwa i serwisowania swoich produktów. Szkoda tylko, że inne firmy nie biorą z SHOEI-a przykładu.