Coraz więcej wiadomo o prototypie do serii wyścigów MotoE, do którego dostawcą będzie Ducati w miejsce marki Energica…
Masa motocykla to 225 kg, 12 kg poniżej masy minimalnej. Silnik wygeneruje moc 150 KM, a maksymalny moment obrotowy to 140 Nm. To powinno wystarczyć do osiągnięcia prędkości 275 km/h.
Same baterie ważą 110 kg, i mają pojemność 18 kWh. Gniazdo ładowania umieszczono z tyłu pojazdu. Masa inwertera to 5 kg, a silnika 21 kg. Napięcie zasilające ustalono na 800 V. Elektryka jest chłodzona cieczą a czas ładowania baterii do poziomu 80 % to 45 min. Aluminiowy wahacz waży 4,8 kg a rama zaledwie 3,7 kg. Podobno wahacz jest identyczny z Desmosedici GP.
Zawieszenie powierzono widelcowi Öhlins NPX 25/30 pochodzącemu z modelu Superleggera V4. Z tyłu znajduje się amortyzator Öhlins TTX36. Na pokładzie znajdziemy kontrolę trakcji, wheelie czy wspomaganie hamowania silnika. Kierowcy testowi to Michelle Piro, Chaz Davies i Alex De Angelis…
Zostaw odpowiedź