Prezydent Hollande wybrał trzykołowe Piaggio MP3 oraz kask firmy Dexter. Zdjęcie francuskiej głowy państwa ukazało się w magazynie Closer i sprawiło, że w ciągu doby skle MotoBlouz.com wyprzedał cały stan magazynowy kasków tej firmy. Kaski są reklamowane jako kompromis pomiędzy niską ceną i dobrą jakością. Rocznie sprzedaje się około 20 tysięcy sztuk, a tym razem sprzedano ponad tysiąc w ciągu zaledwie 24 godzin.
Oczywiście na tym się nie skończyło, ponieważ firma MotoBlouz zamieściła na łamach dziennika Liberation reklamę w formie listu z podziękowaniami za wybór produktów francuskiej marki. Oprócz tego w liście jest zawarte zaproszenie prezydenta na zakupy walentynkowe, ponieważ w ofercie znajduje się duży wybór odzieży motocyklowej dla kobiet. Tutaj pewnie marketingowcy MotoBlouz trochę uśmiechnęli się pod nosem w związku z ostatnimi informacjami o nowej kochance prezydenta.