Amelia Island Concours d’Elegance odbywa się co roku na Florydzie. Wśród najciekawszych motocykli, które zostaną wystawione w tym roku na aukcji organizatorzy wymieniają maszyny Indian, z których najstarszy ma 113 lat. Jest nim Indian 5HP Light Twin z 1909 roku. Zwiastował on odejście marki Indian od koncepcji budowy motocykla na bazie przerobionej ramy od roweru.
Motocykl był oferowany w wersjach o mocy pięciu i siedmiu koni mechanicznych. Jego sercem były silniki Light Twin o pojemności 622 ccm i Big Twin o pojemności litra. Zastosowano w nich mechaniczne zawory dolotowe. Motocykl, który będzie wystawiony na aukcji nigdy nie był naprawiany czy odświeżany. Jest to wersja o mocy pięciu koni.
Na sprzedaż będą również dwie wersje Indian 4HP Single z 1911 roku. Pierwsza to Board track Racer, a druga to Road Model. Obie są wyposażone w silnik o pojemności 499 ccm, który rozwija moc czterech koni mechanicznych. Skrzynia w obu motocyklach jest jednobiegowa. W przypadku egzemplarza torowego na zbiorniku paliwa zachowała się oryginalna naklejka salonu, w którym kupiono motocykl. Egzemplarz drogowy jest również w stu procentach oryginalny i jest także gotowy do jazdy. Wyposażono go między innymi w prędkościomierz, skórzaną torbę na narzędzia, manualny klakson i światła zasilane acetylenem.
Czwarty motocykl jest trochę nowszy i pochodzi z 1914 roku. Jsst to Indian 7HP Hendee Special. Motocykl wyjątkowy, ponieważ wyposażono go w elektryczny starter, elektryczne światla i elektryczny klakson. Produkcja została jednak szybko wstrzymana z powodu szybko wyczerpującego się akumulatora. Jest to również pierwszy motocykl w historii, w którym zastosowano wahaczowe zawieszenie. Przewiduje się, że motocykl zostanie sprzedany za 160 tysięcy dolarów.