Aktualna generacja Hondy CBR 600 RR to niemalże lifting znanego już od kilku lat motocykla. Ciekawostką jest za to to, że konstruktorzy Hondy jako pierwsi odważyli się zastosować układ antypoślizgowy w seryjnie produkowanym sporcie. Sprawdziliśmy jak motocykl ten daje adę przy okazji codziennej oraz torowej eksploatacji.
Mateusz Miziolek
Harley-Davidson kupił MV Aguste prawie rok temu, jednak najwyraźniej nie była to trafiona decyzja. W ubiegłym kwartale grupa H-D zanotowała utratę war...
Piotr Fijalkowski
Po opublikowaniu swojego raportu finansowego grupa Harley-Davidson ogłosiła smutną wiadomość dla fanów widlastych motocykli spod znaku Buell. To koniec!
Iza Prochal
Tym razem Ducati dało się przyłapać podczas testów w terenie. Stradaperta katowana była w piachu, na górkach i pagórkach, a także zmuszana do różnych...
Ania Jedrasiak
Targi Tokyo Motor Show to świetna okazja na pokazanie swoich najnowszych pomysłów i projektów. Nie może zabraknąć także proekologicznych, czyli obecn...
Ania Jedrasiak
Kolejny zespół oficjalnie potwierdził skład na sezon 2010. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami team Hondy skurczył się z trzech do dwóch zawodnikó...
Ania Jedrasiak
Bolońska marka może zmienić właściciela. Ochotę na kupno legendarnego Ducati ma bowiem Volkswagen. Nie byłby to pierwszy raz, kiedy niemiecki koncern...
Ania Jedrasiak
RedLine ogłasza konkurs na najciekawszy projekt kurtki motocyklowej. Jeżeli wiesz, jak powinna wyglądać odzież, która spełni oczekiwania kierowców je...