W Okuniewie, około 20 km od Warszawy, powstał właśnie nowy serwis motocyklowy. Motor Sport, znajdujący się przy ul. Mokrej 2, zajmuje się motocyklami...
Suzuki w 2010 roku wzbogaci swoja ofertę o model RMX450Z, czyli maszynę skierowaną do już doświadczonych kierowców. Offroadowiec otrzymał chłodzony c...
Walka o tytuły Międzynarodowych Mistrzów Niemiec w Wyścigach Skuterów 2009 została zakończona! 10 października, tym razem wyjątkowo w sobotę, na torz...
Team Althea Ducati oficjalnie potwierdził, że w przyszłym roku na bolońskiej maszynie zobaczymy Carlosa Checa, który niedawno wypadł z Honda Ten Kate...
Niestety, kryzys, który nie ominął chyba żadnego producenta motocykli i skuterów, dopadł także i Hondę. Firma zdecydowała się na wstrzymanie produkcj...
Kiedyś rozmyślałem, jak może radzić sobie w offroadzie kask enduro wyposażony zarówno w daszek, jak i tradycyjną szybkę. Od zawsze byłem przekonany, że co jest do wszystkiego, jest do niczego. Postanowiłem sprawdzić, czy faktycznie moja teoria nie mija się z praktyką.
Informacja o tym, że w kolejce do przetestowania przez naszą redakcję czeka nowy Buell, z początku nie wzbudziła we mnie w zasadzie żadnych emocji. Motocykle tej marki do tej pory traktowałem zawsze bardziej jako ciekawostkę niż obiekt pożądania. Kiedy jednak Olaf, widząc totalny brak zainteresowania z mojej strony, zaczął opowiadać o szczegółach nowego modelu, coś we mnie drgnęło! Zaraz, zaraz… Zupełnie nowy silnik Helicon, V-Twin, ma prawie 150 KM, tylko 170 kg wagi i wszystko w charakterystycznym dla Buella stylu! Hmmm... Brzmi jak fun! Dłużej nie trzeba było mnie namawiać!