Nowy X-Max 400 od Yamahy - Motogen.pl

Pozycjonowany jako skuter klasy średniej X-Max 400 ma być stylowym, lekkim maxi-skuterem o zacięciu sportowym. Jego głównym przeznaczeniem jest miasto, a celem zapewnienie szybkiego przemieszczania się bez obaw o to, że czegoś nie będziemy mogli ze sobą zabrać. Spory schowek, prędkość maksymalna oscylująca w okolicach 150 km/h i podwójna kanapa sprawiają, że jest on idealny zarówno do przemieszczania się w miejskiej dżungli, jak również na dłuższe wypady kiedy będziemy chcieli uciec od codziennego zgiełku.

Opływowy kształt zapewniają panele boczne w kształcie „bumerangów”. Za widoczność w kiepskich warunkach pogodowych i w nocy odpowiadają podwójne reflektory LED. Podwójna kanapa ma zapewnić wysoki komfort podróżowania. Zegary i inne szczegóły zaprojektowano i wykonano wzorując się na luksusowych samochodach sportowych. Na pokładzie X-Max 400 znajdziemy analogowy obrotomierz i komputer pokładowy.

Serce nowego X-Max to jednocylindrowy silnik o pojemności 400cc, który jest chłodzony cieczą. Napędza on również model Majesty 400. Moc maksymalna to 31,5 konia mechanicznego osiągane przy 7500 RPM. Jak już wspomnieliśmy – prędkość maksymalna ma wynieść nawet 150 km/h.

Skuter będzie się również wyróżniał łatwością i lekkością prowadzenia. Za wyhamowanie będą odpowiadały między innymi podwójne tarcze z przodu. Przednie koło ma rozmiar 15 cali, a tylne 13 cali. Skuter będzie się przemieszczał na szerszych niż tradycyjne oponach.

Yamaha X-Max 400 będzie dostępna w salonach od lipca, następnie pojawi się również wersja wyposażona w ABS. Skuter będzie dostępny w kolorach białym (Absolute white), szarym (Matt Grey) i czarnym (Midnight Black). W ofercie wyposażenia dodatkowego pojawią się między innymi tłumiki Akrapovic. Poniżej możecie zobaczyć film promocyjny nowego X-Max 400.

 

Autor: Wojciech Grzesiak