Na nadchodzącą jesień KTM zamierza przygotować serię motocykli szosowych o pojemnościach od 125 do 350 ccm.
Motocykle z homologacją drogową powstają we współpracy ze znanym w Polsce, głównie z zabawnych reklam, indyjskim producentem Bajaj Auto Ltd., który jest właścicielem 30% udziałów KTM-a. Mają być one przeznaczone początkowo wyłącznie na rynek brazylijski. Twórcy adresują niewielkie maszyny nie tylko do początkujących motocyklistów, ale także do wszystkich, chcących poruszać się szybko i sprawnie w warunkach miejskiego ruchu, nie tracąc przy tym radości z jazdy. Jednoślady zostaną wyposażone w chłodzony cieczą czterosuwowy silnik z wtryskiem paliwa, jednak nie należy się po nich spodziewać tych samych wysokiej jakości rozwiązań technicznych, które zastosowano w KTM Stunt czy Race. Austriacy zapowiadają, że projekt zakłada jak najniższe spalanie, a motocykle mają odpowiadać europejskim normom ekologicznym. Najprawdopodobniej gotowe maszyny KTM/Bajaj będzie można zobaczyć na targach Eicma 2010 w listopadzie.
Austriacka technologia za indyjską cenę? Chyba jednak zbyt piękne, by mogło być możliwe…