Teraz to się zmieni. Po trzydziestu latach nieobecności Norton powraca do Stanów w oficjalnej dystrybucji. Pierwsze motocykle już zostały wysłane. W całym kraju na klientów będzie czekało dwadzieścia salonów, a producent przewiduje, że trafi do nich 30% ogólnej produkcji.
Obecnie produkuje się około 10 motocykli tygodniowo, ale docelowo liczba ma wzrosnąć do 200 sztuk. Model Commando 961 znalazł już wielu nabywców nie tylko w Europie, ale również w Japonii i Kanadzie. W przyszłym roku motocykle pojawią się w Australii i Nowej Zelandii.
W marcu tego roku czterdziestoosobowa załoga rozpoczęła przeprowadzkę do Donington Hall, które zostało zakupione od British Airways. Prezes Norton Motorcycles mówił wtedy, że przyświeca mu jeden cel – motocykle Norton mają być tworzone brytyjskimi rękoma w Wielkiej Brytanii. Norton Commando 961 jest dostępny w trzech wersjach – SF, Cafe Racer i Sport.