Dynamicznie rozwijająca się marka odzieży motocyklowej ADRENALINE przełamała schematy. Na wybiegu zaprezentowano nowe kroje, wzory i kolory funkcjonalnych „stylizacji”, które zdobyły uznanie nie tylko wśród motocyklistów.

Pokazy nowych kolekcji na sezon wiosna/lato 2018 były uroczystym rozpoczęciem nadchodzącego sezonu w polskiej modzie. Dla marki ADRENALINE była to okazja do testowania nowych produktów na wybiegu, kiedy na zewnątrz warunki do jazdy na motocyklach były jeszcze mało sprzyjające. Spora dawka emocji i skok adrenaliny dały się odczuć modelom i modelkom, którzy na przebranie przed kolejnymi wyjściami mieli tylko około minuty. Pokazywane na wybiegu zestawy musiały nie tylko doskonale prezentować się w świetle reflektorów. Zaliczyły również bojowy test weryfikujący komfort zakładania, wygodę odzieży i sprawność zamków błyskawicznych w rękach osób, które na co dzień nie mają styczności z branżą motocyklową.

ADRENALINE to marka własna odzieży i akcesoriów motocyklowych firmy Inter Cars S.A., dla której to marki został wyznaczony zupełnie nowy kierunek. Od kilku miesięcy w rozwój i wprowadzanie nowej strategii marki angażuje się zespół „adrenalinowców”. W powstających projektach widać innowacyjną linię – konsekwentną, wyostrzoną, zdecydowaną. Nowa ADRENALINE to świeża, przejrzysta, funkcjonalna i zapewniająca bezpieczeństwo kompozycja, ale w ciągle rozwijającej się formie. Marka jest mocno „podkręcana”, a nowe projekty to dopiero wstęp do tego, co czeka nas w kolejnych sezonach.

ADRENALINE rozpoczyna drugą dekadę swojej obecności na rynku, wchodzi w nią z nowymi pomysłami i energią. Gama produktów stale się rozszerza, aby w kolejnych sezonach zaskoczyć polskich (i nie tylko) motocyklistów jeszcze bardziej.

Więcej w Akcesoria
Dunlop SportSmart TT – zwycięskie technologie wyścigowe na tor i drogę

Dunlop zdradza więcej szczegółów na temat technologii zastosowanych w budowie najnowszej opony klasy hypersport - SportSmart TT. Jej opracowanie jest...

Zamknij