Ten motocykl jest obiektem westchnień wielu, ale mieć go będzie tylko sto osób. Tyle właśnie egzemplarzy modelu F4CC MV Agusta wypuści w 2010 roku.
Ręcznie wykonany motocykl zbudowany został z najlepszej jakości ekskluzywnych materiałów. Owiewki wykonano z włókna węglowego, korek wlewu wykonano ręcznie, kokpit pokryto niepowtarzalną grafiką, a czarną kanapę materiałem alcantara, który używany jest do pokrywania siedzeń w sportowych autach Ferrari, Lamborghini czy Maserati.
Do motocykla dołączone są bonusy: szwajcarski zegarek zaprojektowany przez Girarda Perregauxa, skórzana kurtka motocyklowa autorstwa włoskiego projektanta Trussardiego, a także certyfikat pochodzenia motocykla, którego numer seryjny będzie wybity na platynowej plakietce umieszczonej na główce ramy. Nie trzeba chyba dodawać, że zarówno zegarków, jak i kurtek jest dokładnie tyle samo, co motocykli MV Agusta F4CC.
Dodatków jest całkiem sporo jak na 'jedyne’ 250 tys. złotych, które trzeba będzie wydać. Tyle bowiem w przeliczeniu będzie kosztował limitowany motocykl.
Dane techniczne MV Agusta F4CC:
- pojemność silnika: 1078 ccm,
- moc maksymalna: 200 KM przy 12 200–13 000 obr./min,
- silnik: 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy,
- zapłon: Weber Marelli 5SM,
- rozrusznik: elektryczny,
- skrzynia biegów: 6-biegowa,
- rama: CrMoSteel rurowa, kratownicowa, (spawanie TIG),
- rozstaw osi: 1408 mm,
- wysokość kanapy: 810 mm.