Moto Guzzi wypuściło właśnie specjalną edycję modelu 1200 Sport „Corsa”.
Motocykl otrzymał nowe biało-czerwone malowanie ze złotymi elementami i to ma głównie odróżniać Corsę od modelu seryjnego. Silnik edycji specjalnej to ta sama, włożona w stalową ramę, czterosuwowa jednostka V-twin o pojemności 1151 ccm, którą znaleźć można w modelach NTX i Norge GT. Generuje ona 103 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy rzędu 104 Nm przy 6750 obr./min.
Moto Guzzi wyposażyło motocykl w widelce Marzocchi 45 mm z regulacją odbicia, amortyzator z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia oraz hamulce Brembo z dwiema pływającymi tarczami 320 mm i czterotłoczkowymi zaciskami radialnymi z przodu oraz jedną tarczą 282 mm z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu. Koła z trójramiennymi felgami Merchesini obute zostały w opony o wymiarach 120/70 ZR17 z przodu i 180/55 ZR17 z tyłu.
Moto Guzzi zapowiedziało, że cena motocykla nie będzie różnić się od kwoty, jaką należy teraz zapłacić za seryjnego Sporta 1200.
Więcej o motocyklach Moto Guzzi