Motocykl, który zobaczycie na zdjęciach jest wyposażony w jednocylindrowy silnik. O tym, że jest to Triumph świadczą oczywiście przednie lampy z modelu Street Triple. Stylistyka motocykla nie jest porywająca, ale wyróżnia go z pewnością całkiem spory tłumik. Czy Triumph zdecyduje się wprowadzić motocykl typu entry-level na rynki światowe, a może będzie on zarezerwowany tylko dla klientów z krajów rozwijających się?
W końcu w tym roku producent zapowiedział, że zamierza na dobre zadomowić się w Indiach i posłuży temu nowa montownia w Chennai. Oprócz tego jest jeszcze fabryka w Tajlandii i mówi się, że tam mogłyby powstawać podzespoły do tego motocykla. Jeżeli producent chce zaistnieć na rynkach Azji czy Ameryki Południowej, to musi mieć w swoim portfolio motocykl z małym silnikiem, ponieważ takie są tam najbardziej popularne. W przypadku rynków Ameryki Południowej Triumph już posiada montownię w Brazylii.
Przedstawicielstwo Triumpha w Indiach oficjalnie ruszy już w listopadzie. Dyrektorem zarządzającym Triumph Motorcycles India zostanie były menedżer sprzedaży koncernu Bajaj – Vimal Sumbly. Nie należy jednak wykluczać, że Triumph może chcieć wkroczyć na terytorium Hondy CBR250R, Kawasaki Ninja 300 i Suzuki GW250.