Pomarańczowi zniknęli z tego kraju po tym, jak zakończyła się współpraca z ówczesnym dystrybutorem – firmą Izzo Group. Teraz producent nawiązał współpracę z Dafra Motos, z którego usług korzystają BMW Motorrad, MV Agusta i Ducati. Brazylia prawdopodobnie nie będzie jedynym krajem Ameryki Łacińskiej, do którego trafią motocykle KTM.
Maszyny będą trafiały w częściach do montowni w Manaus, która należy do Dafra Motos. Taki zabieg pozwoli na zmniejszenie opłat celnych. Na brazylijskim rynku pojawi się aż czternaście modeli KTM, a wśród nich Duke 200 i 390, które trafią do Brazylii z Indii, a także 1190 Adventure, 1290 Super Duke R, RC125, RC200, RC390 i seria EXC.
Plany KTM są ambitne – producent chce w ciągu jednego roku sprzedać 1800 sztuk modeli Duke i RC oraz 1200 sztuk pozostałych modeli. Zadanie będzie ułatwione o tyle, że Dafra posiada własną sieć dystrybucji.