W stosunku do zwykłego Duke'a, dokonano dużych zmian. Przednie zawieszenie otrzymało rozdzielone obiegi tłumienia odbicia i dobicia, sety i siedzenie kierowcy umieszczono wyżej, przedni zacisk Brembo to monoblock z najwyższej półki. Układ hamulcowy wzbogaciła radialna pompa (także Brembo). Siedzenie pasażera zdobi agresywna nakładka. Za sprawą tłumika Akrapovic motocykl jest lżejszy o 1 kg i mocniejszy o 1KM od wersji podstawowej a airbox wyprodukowano z przezroczystego tworzywa. Dzięki temu Duke R zyskał prześwit w złożeniu, ma także większą dzielność na torze.
Silnik | jednocylindrowy, czterosuwowy |
Pojemność | 690 |
Prędkość max | 187 km/h |
Moc | 55 KW (74 KM) |
Maks. moment | |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | z rur chromowo molibdenowych |
Zbiornik paliwa | 14 |
Przednie zawieszenie | White Power o średnicy rury nośnej 43 mm, skok 150 mm, regulacja tłumienia do i odbicia |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, skok 135mm, centralny amortyzator z pełną regulacją |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | pojedyncza tarcza 320mm z radialnym zaciskiem czterotłoczkowym Brembo monoblock |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza 240mm z jednotłoczkowym zaciskiem |
Zostaw odpowiedź