KTM przedstawił 1290 Super Duke R i 1290 Super Duke R EVO na sezon 2022. Zobacz dane techniczne i podstawowe informacje nowości KTM…
KTM zaprezentowało zaktualizowanego, flagowego streetfightera marki. W skrócie: zmieniono silnik, zmniejszono masę i poprawiono elektronikę. Pojawiła się też wersja EVO…
Najciekawszym detalem, który pojawił się w motocyklu jest kolejna generacja półaktywnego zawieszenia dostarczanego przez WP, model APEX. Producent przewidział trzy tryby: Comfort, Street i Standard. Konstrukcja umożliwia obniżenie wysokości motocykla o 20 mm. W pakiecie Suspension Pro dodatkowo są oferowane kolejne tryby: Track, Advanced i Auto.
W KTM 1290 Super Ducke R i Super Duke R EVO na 2022 pojawiły się znaczne modyfikacje układu zasilania. Nowa przepustnica znana jest już z limitowanej wersji RR. Zmieniona rama motocykla zapewnia większą odporność na skręcanie.
W silniku odchudzono ścianki silnika, a magistrala olejowa wykonana jest teraz z aluminium. Dzięki temu masa jednostki napędowej znacznie spadła. Silnik generuje moc 180 KM, maksymalny moment obrotowy to 140 Nm. Mocowanie amortyzatora zintegrowano z silnikiem. Mniejszą masę pojazdu uzyskano dzięki pięcioramiennym, kutym felgom. Elektronika zarządzająca jednostką napędową ma trzy standardowe tryby: Rain, Street i Sport. Oraz opcjonalne: Track i Performance. Dopracowano zestrojenie kontroli trakcji i systemu anti-wheelie.
Wprawdzie motocykl nie jest najmocniejszy w stawce, ale zdecydowanie broni się designem i charakterem. Z pewnością także nie należy do słabeuszy a świetne zawieszenie i doświadczenia marki z MotoGP sprawią, że nowy Super Duke jest motocyklem o wyjątkowym potencjale…
KTM 1290 Super Duke R na 2022 dane techniczne
skrzynia: | 6-biegów |
chłodzenie: | cieczą |
moc maksymalna | 180 KM |
rozruch | elektryczny |
skok tłoka | 71 mm |
średnica tłoka | 108 mm |
pojemność | 1301 ccm |
zasilanie | wtrysk Keihin, dwie świece na cylinder |
silnik | czterosuw, 2 cyl., kąt rozwarcia cylindrów 75 stopni |
ABS | Bosch 9.1MP 2.0 (działający w złożeniu) |
średnica tarczy (przód) | 320 mm |
średnica tarczy (tył) | 240 mm |
rama | malowana proszkowo, kratownicowa, rury chromowo-molibdenowe |
przednie zawieszenie | WP półaktywne typu USD, Ø 48 mm |
tylne zawieszenie | WP półaktywne, wahacz wleczony |
kąt główki ramy | 64.8 ° |
Zostaw odpowiedź