Na trwających właśnie indyjskich targach Auto Expo 2010 Honda zaprezentowała najnowszą koncepcyjną wersję modelu Unicorn.
Honda Unicorn (ang. jednorożec) to motocykl, który ujrzał światło dzienne w 2005 roku, stworzony przez japoński R&D team. Unicorn powstał z myślą o rynku indyjskim i tam też był sprzedawany jako pierwszy motocykl w tym kraju, w którym zastosowano pojedynczy amortyzator. Model na 2010 rok, nazwany wstępnie Honda Unicorn Sports, może rozczarować europejskiego motocyklistę, który spodziewa się wiele, słysząc w nazwie słowo 'sport’. Unicorn to nadal nieduży zadziorny naked, którego silnik ma pojemność 150 ccm i generuje maksymalny moment 12,8 Nm przy 5500 obr./min. W stosunku do poprzednika motocykl ma zmienioną przednią owiewkę, nowy tylny reflektor, a także atrakcyjniejsze, zdaniem producenta, osłony zbiornika paliwa. Duży uchwyt dla pasażera zamieniono na mniejszy, a jednolite malowanie zastąpiono wersją dwukolorową.
Unicorn powstał jako konkurencja dla m.in. Bajaja i choć może nie jest reklamowany tak dobrze, jak konkurent, to jednak należy do segmentu niewielkich, a przy tym urodziwych jednośladów. Producent zapowiada, że motocykl, który trafi do seryjnej sprzedaży, nie będzie się zanadto różnił od prezentowanego konceptu.