Model Z750R to ulepszona wersja poprzedniego Z750. Motocykl, w ramach oczywiście większej ceny, otrzymał zmienioną stylistykę, inne zegary, malowany na czarno silnik i tłumiki. Oprócz tego przedni zawias to teraz widelec USD o średnicy goleni 41 mm i regulacją tłumienia odbicia i dobicia. Z tyłu znalazł się zawias typu Uni-Track z amortyzatorem gazowym. Ten zestaw doskonale radzi sobie na naszych drogach zapewniając dobre właściwości trakcyjne. Za wyhamowanie Z-ta odpowiadają z przodu podwójne tarcze pływające o średnicy 300 mm oraz czterotłoczkowe, radialne zaciski. Z tyłu pracuje jedna tarcza – 250 mm z jedotłoczkowym zaciskiem. Z750R można również wyposażyć w system ABS. Jednostka napędowa została przeszczepiona z modelu Z750 - chłodzony cieczą czterocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 748 ccm. Kierowca otrzyma do dyspozycji 106 KM przy 10 500 obr/min oraz 78 Nm przy 8 300 obr/min.
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 748 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 106 KM przy 10 500 obr./min. |
Maks. moment | 78 Nm przy 8300 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | grzbietowa, stalowa |
Zbiornik paliwa | 18,5 litra |
Przednie zawieszenie | odwrócony widelec teleskopowy, średnica rur 41 mm, regulacja tłumienia odbicia i dobicia |
Tylne zawieszenie | wahacz Uni-Trak, pojedynczy amortyzator |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy 300 mm, 4-tłoczkowe zaciski radialne |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza 250mm, zacisk 1-tłoczkowy |
Zostaw odpowiedź