Kawasaki Z1000 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Motocykl, dzięki przemyślanej konstrukcji i niesamowitemu wyglądowi, robi wrażenie jakby był zrobionym na zamówienie streetfighterem.

Z1000 to motocykl, który zapewni sporo wrażeń podczas jazdy. Moc oddawana jest szybko, zdecydowanie, ale nie doprowadzi kierowcy do palpitacji serca. Maszyna wkręcona na najwyższe obroty dopiero pokazuje na co ją stać. Najbardziej użyteczny w mieście jest jednak średni zakres obrotów, w którym Zet imponuje. Czuć moc maszyny jednak jest ona bezproblemowa do okiełznania. Nieco tylko brakuje dołu. Również zawieszenie i heble są bardzo dobrze dobrane do dużego Zeta. Prowadzi się dobrze i pewnie. Szkoda tylko, że podczas jazdy dość mocno czuć kilogramy tego motocykla.   


Wygląd można opisać tylko i wyłącznie jako agresywny. Już sama sylwetka Z1000 sugeruje, że ten motocykl to rasowy bad boy na drodze. To wrażenie nieco mija podczas jazdy kiedy Zet staje się po prostu bardzo dobrym jednośladem do poruszania się w miejskiej dżungli, ze sporym zapasem mocy, który jednak trzeba umieć umiejętnie wykorzystać.


SilnikCzterosuwowy, czterocylindrowy w układzie rzędowym, DOHC, 16 zaworów
Pojemność1043 ccm
Prędkość max
Moc138 KM przy 9600 obr./min
Maks. moment110 Nm przy 7800 obr./min.
ChłodzenieChłodzony cieczą
RamaAluminiowa z podwójnej rury
Zbiornik paliwa15 litrów
Przednie zawieszenieWidelec odwrócony 41 mm z bezstopniowym tłumieniem dobicia i odbicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszeniePoziome typu Back-link, amortyzator gazowy z bezstopniowym tłumieniem odbicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Przednia opona120/70ZR17M/C (58W)
Tylna opona190/50ZR17M/C (73W)
Przedni hamulecPodwójna tarcza pół-pływająca 300 mm o obrysie falistym Podwójny zacisk radialny, 4-tłoczkowy
Tylny hamulecPojedyncza tarcza 250 mm o obrysie falistym Zacisk 1-tłoczkowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany