Kawasaki 1400 GTR ma zgrabnie wkomponowane w owiewki, przezroczyste kierunkowskazy, charakterystyczne dla Kawasaki nacinane tarcze oraz liczne przetłoczenia nadające wyglądowi „Kawy” odpowiedniego charakteru i zadziorności.
Motocykl posiada seryjne kufy, grzane manetki, gniazdko 12 V, elektrycznie regulowana szyba, Kipass (kluczyk zbliżeniowy), ABS i rozbudowany komputer pokładowy oraz system wspomagania hamowania K-ACT oraz system kontroli trakcji KTRC.
„Kawa” pokazuje na co ją stać dopiero w momencie, kiedy wyjedzie na szeroką i długą po horyzont trasę szybkiego ruchu. Jadąc GTR-em można niemalże płynąć po drogach. Przekonstruowana jednostka z ZZR 1400 miękko i bez szarpnięć przyspiesza już od niskich obrotów. Brawo za brak jakichkolwiek negatywnych reakcji na zmianę obciążenia, które w przypadku tej masy i napędu wałem mogłyby być naprawdę upierdliwe.
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 1352 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 155 KM przy 8800 obr./min. (160 KM z RamAir) |
Maks. moment | 136 Nm przy 6200 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa, skorupowa |
Zbiornik paliwa | 22 litry |
Przednie zawieszenie | odwrócony widelec teleskopoowy, średnica rur 43 mm, regulacja odbicia i napiecia wstępnego |
Tylne zawieszenie | Bottom-Link Uni-Trak, pojedynczy amortyzator, dzwigia Tetra, bezstopniowa regulacja tłumienia odbicia, regulacja napięca wstępnego |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 190/50ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwójny, tarczowy pół-pływający 310 mm, 4-tłoczkowy zacisk radialny |
Tylny hamulec | pojedynczy, tarczowy 270 mm, 2-tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź