Kawasaki Kawasaki 1400 GTR - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Kawasaki GTR1400 to motocykl turystyczny. W świecie motocyklowym znany, jako jeden z największych i najszybszych przedstawicieli tej klasy.

Kawasaki 1400 GTR ma zgrabnie wkomponowane w owiewki, przezroczyste kierunkowskazy, charakterystyczne dla Kawasaki nacinane tarcze oraz liczne przetłoczenia nadające wyglądowi „Kawy” odpowiedniego charakteru i zadziorności.


Motocykl posiada seryjne kufy, grzane manetki, gniazdko 12 V, elektrycznie regulowana szyba, Kipass (kluczyk zbliżeniowy), ABS i rozbudowany komputer pokładowy oraz system wspomagania hamowania K-ACT oraz system kontroli trakcji KTRC.


„Kawa” pokazuje na co ją stać dopiero w momencie, kiedy wyjedzie na szeroką i długą po horyzont trasę szybkiego ruchu. Jadąc GTR-em można niemalże płynąć po drogach. Przekonstruowana jednostka z ZZR 1400 miękko i bez szarpnięć przyspiesza już od niskich obrotów. Brawo za brak jakichkolwiek negatywnych reakcji na zmianę obciążenia, które w przypadku tej masy i napędu wałem mogłyby być naprawdę upierdliwe.


Silnik4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Pojemność1352 ccm
Prędkość max
Moc155 KM przy 8800 obr./min. (160 KM z RamAir)
Maks. moment136 Nm przy 6200 obr./min.
Chłodzeniecieczą
Ramaaluminiowa, skorupowa
Zbiornik paliwa22 litry
Przednie zawieszenieodwrócony widelec teleskopoowy, średnica rur 43 mm, regulacja odbicia i napiecia wstępnego
Tylne zawieszenieBottom-Link Uni-Trak, pojedynczy amortyzator, dzwigia Tetra, bezstopniowa regulacja tłumienia odbicia, regulacja napięca wstępnego
Przednia opona120/70ZR17M/C (58W)
Tylna opona190/50ZR17M/C (73W)
Przedni hamulecpodwójny, tarczowy pół-pływający 310 mm, 4-tłoczkowy zacisk radialny
Tylny hamulecpojedynczy, tarczowy 270 mm, 2-tłoczkowy zacisk

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany