INTERMOT: nowy motocykl Triumph Daytona 675 na 2009 - Motogen.pl

Kiedy motocykl Trimph Daytona 675 pokazano po raz pierwszy, maszyna wywołała nie lada zamieszanie. Zrobiło się o niej jeszcze głośniej, kiedy okazało się, że będzie pierwszym trzycylindrowym motocyklem startującym w klasie Supersport. Obecna wersja jest o 3 kg lżejsza, 3KM mocniejsza i znacznie szybsza od swojej poprzedniczki.

W projekcie motocykla na rok 2009 koncern wykorzystał swoje dotychczasowe doświadczenie zdobyte w klasie Supersport. Ostatnie ulepszenia w maszynie sprawiły, że moment, w którym następowało odcięcie zapłonu, został podniesiony o 450 obr/min., a hydrauliczny naciągacz łańcucha rozrządu i dłuższe przełożenie pierwszego biegu stały się jej standardowym wyposażeniem. Nowy, lżejszy wydech, modyfikacja w sposobie podawania paliwa przez wtrysk oraz ulepszona głowica cylindra to tylko drobna część z długiej listy udoskonaleń.

Jak na motocykl ze sportowymi aspiracjami przystało, Daytona 675 wyposażona jest w hamulce i zawieszenie z najwyższej półki. Nowy widelec i tylny amortyzator umożliwiają kierowcy maksymalne dopasowanie maszyny do siebie i drogi. Opony również zostały dobrane tak, aby jak najbardziej podwyższyć komfort jazdy. Są to najnowsze Pirelli SuperCorsa SP, opony o niezwykle wysokim poziomie przyczepności.

Jednak nie tylko wnętrze, lecz również wygląd zewnętrzny Daytony się zmienił. Ma zupełnie nowy przód – nowy kształt owiewki oraz lampy. Motocykl można będzie dostać w 2 zestawach kolorystycznych – Jet Black i Tornado Red. Pojawi się również cała gama akcesoriów motocyklowych. Powinno to sprawić, że nowa Daytona 675 będzie się świetnie sprawdzała na każdym torze.