Napędzana czterosuwowym V-Twinem o pojemności 996cm3 maszyna, nie zrobiła furory, głównie ze względu na wysokie zużycie paliwa (przy jednocześnie niewielkim zbiorniku) oraz na dosyć tradycyjny i niczym nie wyróżniający się wygląd. VTR 1000 F miał na tyle dużą moc, jak na motocykl seryjny, że w niektórych krajach Honda redukowała ją ze 110 KM do 98 KM. Motocykl zwrotny i wygodny, a także posiadający dobre hamulce, często wykorzystywano jako pojazd turystyczny. Jednak VTR 1000 F Firestorm przegrała pod względem popularności ze swoją następczynią – modelem VTR 1000 SP-1.
Silnik | V2, czterosuwowy, DOHC |
Pojemność | 996 ccm |
Prędkość max | 235 km/h |
Moc | 81 kW (110 KM) przy 9000 obr/min |
Maks. moment | 96 Nm przy 7000 obr/min |
Chłodzenie | |
Rama | grzbietowa, boczna, ze stopów lekkich, silnik jako element nośny |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | teleskopowe, 41 mm, skok 109 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony podparty centralnym elementem |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 180/55-17 |
Przedni hamulec | tarczowy, podwójny, 296 mm, zaciski stałe, czterotłoczkowe |
Tylny hamulec | tarczowy, 220 mm, zacisk pływający, jednotłoczkowy |
Zostaw odpowiedź