Jazda Pan European przypomina pływanie. Czterosuwowy silnik V4 nie powoduje drgań. Motocykl, mimo swojej masy (307 kg na sucho), bardzo płynnie i niezauważalnie połyka kolejne kilometry trasy, dostarczając przyjemności podróżującym. Wszystkie elektroniczne udogodnienia mają za zadanie uczynić podróż jak najprzyjemniejszą i bezstresową. Silnik generujący 126 KM i 125 Nm sprawi, że jazda bedzie bardzo dynamiczna.
Silnik | 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°), 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 1261 ccm |
Prędkość max | 225 km/h |
Moc | 126 KM przy 8000 obr./min |
Maks. moment | 125 Nm przy 6000 obr./min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa |
Zbiornik paliwa | 29 litrów |
Przednie zawieszenie | 45 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | aluminiowy wahacz wleczony, pojedyńczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego oraz siły odbicia, skok 123 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR18M/C (59W) |
Tylna opona | 170/60-ZR17M/C (72W) |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe 310 mm, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS |
Tylny hamulec | pojedyńczy tarczowy 316 mm, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS |
Zostaw odpowiedź