W czwartek w warszawskim klubie The Eve mieliśmy okazję bliżej przyjrzeć się najnowszym maszynom ze stajni Hondy, które już niebawem pojawią się w salonach sprzedaży.
Koncern spod znaku Wielkiego Skrzydła przygotował na sezon 2010 szereg nowości. Niestety, polityka marki na ten rok spowodowała, że nie mogliśmy Wam ich przedstawić w relacji z Mediolanu, gdyż Honda postanowiła nie wystawiać się na imprezach targowo-wystawienniczych.
Podczas oficjalnej prezentacji, która odbyła się wczoraj w Warszawie, zgromadzeni dziennikarze mieli okazję bliżej przyjrzeć się trzem nowym jednośladom, które Honda przygotowała na sezon 2010. Najważniejszym motocyklem w ofercie Wielkiego Skrzydła będzie kolejna ewolucja serii VFR, która jest obecna na rynku już od 30 lat i zyskała sobie ogromne grono fanów, czyli VFR1200F. Trzeba przyznać, że maszyna, stworzona na podstawie koncepcyjnego modelu V4, prezentuje się doskonale, a dane techniczne pozwalają przypuszczać, że jednoślad będzie doskonale sprawował się podczas dłuższych i krótszych podróży. Oprócz tego pokazano również modele Shadow Black Spirit oraz Fury, czyli VT1300CX. Ta ostatnia maszyna wzbudziła wiele komentarzy. Ten radykalny, a jednocześnie bardzo prosty w formie chopper o dużym rozstawie osi z pewnością będzie jednym z najciekawszych modeli w tegorocznej ofercie Hondy. Motocykle odsłonił Prezes Hondy Poland, zapowiadając jednocześnie początek nowej ery, w którą wchodzi marka.
Wielkie Skrzydło jest obecnie liderem w produkcji silników oraz w sprzedaży motocykli na świecie i stara się nim pozostać. Wszystkie maszyny zostały wyprodukowane w Kumamoto, czyli nowej fabryce marki. Jak podkreśla sama Honda, firma stara się działać jak najbardziej proekologicznie. Nowy obiekt, oddany do użytku w 2008 roku, jest przyjazny zarówno ludziom, jak i środowisku.
Oprócz prezentacji najnowszych jednośladów Honda podzieliła się z dziennikarzami wstępnymi planami na sezon 2010. W ramach programu "fun and safety" marka będzie kontynuowała puchary markowe CBR125R Cup oraz Hornet Cup, wpisujące się w hasło "Ścigaj się z nami na torze, a nie na ulicy”. Zawodnicy startujący w pucharach w sezonie 2010 będą mogli skorzystać z dodatkowych sesji treningowych. Klienci marki mogą także liczyć na "Dni na torze", podczas których będą mieli szansę szlifowania swoich umiejętności. W sezonie 2010 Honda Poland zaproponuje również kursy doskonalenia techniki jazdy. Szczegóły tego ostatniego projektu nie są jednak jeszcze znane.