Co nowego? Hornet AD 2011 otrzymał zmienioną przednią lampę, która jest zintegrowana z całkowicie cyfrowym zestawem zegarów. Zdecydowanie lepiej przedstawia się teraz tył motocykla – pozbyto się porażki stylistycznej w postaci kaczego kupra na rzecz pożyczonej z CB1000R, diodowej lampy stop. Całość podniesiono, zwężono, a od spodu przykryto świetnie spasowanym undertailem lakierowanym w kolorze nadwozia – miodzio! Uzupełnieniem są nowe malowania i dodatki na osłonach silnika, również w kolorze.
Hornet 600 pozostaje miejskim nakedem, który może bez wielkich skoków adrenaliny w międzyczasie przewiezie nas sprawnie i szybko z domu do pracy.
Silnik | rzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 102 KM przy 12000 obr./min. |
Maks. moment | 64 Nm przy 10500 obr./min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa, centralna belka grzbietowa |
Zbiornik paliwa | 18,7 litra |
Przednie zawieszenie | 41 mm odwrócony, kartridźowy HMAS widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, amortyzator z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 128 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe 296 mm, 2-tłoczkowy (3-tłoczkowy CBS), w opcji ABS |
Tylny hamulec | pojedyńczy tarczowy 240 mm, jednotłoczkowy, w opcji C-ABS |
Zostaw odpowiedź