Bieżąca seria jest jeszcze lepsza od poprzedników, jej automatyczna skrzynia biegów cechuje się niemal idealnym zestrojeniem, a osiągi nieznacznie wzrosły. To świetny motocykl na codzienne dojazdy do pracy i weekendowe wyjazdy. Nowy przedni reflektor nadał modelowi agresywności i stylu.
Silnik | Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 8-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 745 |
Prędkość max | 195 km/h |
Moc | 54,8 KM przy 6250 obr/min |
Maks. moment | 68 Nm przy 4750 obr/min |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | grzbietowa, kratownicowa, z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 14,1 l |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec teleskopowy, skok 153 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz stalowy, Pro-Link, pojedynczy amortyzator HMAS, skok |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | 320 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 2-tłoczkowy zacisk, ABS |
Tylny hamulec | 240 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 1-tłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź