Honda CMX1100T Rebel 2023: owiewka i sztywne kufry [opis, zdjęcia, dane techniczne, cena] - Motogen.pl

Honda Rebel T (CMX1100T) na sezon 2023 otrzymuje półowiewkę montowaną do widelca oraz sztywne kufry boczne.

W czasie wystawy EICMA w Mediolanie, Honda zaprezentowała kilka ciekawych motocykl (np. nowy Transalp 750), ale także kilka mniejszych i równie istotnych zmian. Oto nowy Rebel T, z półowiewką i kuframi!

Honda CMX1100T Rebel 2023 – jakie zmiany?

Wraz z modelem na rok 2023 do gamy dołącza nowa wersja CMX1100T Rebel. „T” oznacza oczywiście turystykę, a CMX1100T Rebel został zaprojektowany z myślą o wyższym komforcie i praktycznych walorach, niezbędnych podczas długich dni spędzanych w podróży. Szczególnie wysoki komfort wynika z zastosowania nowej owiewki i szyby, które oferują znacznie lepszą ochronę przed warunkami atmosferycznymi, niż w poprzednim modelu. Praktyczne dodatki to m.in. nowy zestaw twardych kufrów z górnymi mocowaniami, które idealnie pasują do ogólnego wyglądu motocykla i oferują łącznie 35 litrów pojemności bagażowej (czyli o 11 litrów więcej, niż w nylonowych sakwach na siodło w podstawowym Rebelu). 

Półowiewka w modelu Rebel T montowana jest do widelca przedniego. Sztywne kufry boczne mieszczą 16 litrów z prawej strony oraz 19 litrów z lewej strony.

Galeria zdjęć – Honda Rebel T CMX1100R 2023

Honda Rebel T 2023 – Kolory, cena w Polsce

CMX1100T Rebel będzie dostępny w efektownym malowaniu Gunmetal Black Metallic.

Polska, oficjalna cena Rebela T w wersji MT to 54 600 zł, natomiast z DCT kosztuje 59 200 zł.

Dane techniczne Honda CMX1100T Rebel 2023

W stosunku do podstawowego modelu Rebel, w przypadku turystycznego Rebel T zmienia się jedynie masa – zwiększa się o 15 kilogramów. Wynosi 238 kg dla wersji manualnej oraz 248 kg dla wersji DCT.

SILNIK 
TypSOHC chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam Zgodny z normą EURO5.
Pojemność skokowa1084 cm3
Średnica cylindra i skok tłoka92 mm x 81,5 mm
Stopień sprężania10.1:1
Moc maksymalna87 KM (64 kW) przy 7 000 obr./min
Maks. moment obrotowy98 Nm przy 4 750 obr/min
Pojemność układu smarowania4,8/4,3 (5,2/4,7 DCT)
SYSTEM PALIWOWY 
ZasilaniePGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa
Zbiornik paliwa13.6 l
Zużycie paliwa4,9 l/100 km – MT i DCT
Poziomy hałasu (dB)Lurban 75,7 dB, Lwot 79,6 dB – MT;
Lurban 75,5 dB, Lwot 79,9 dB – DCT
Emisja CO2114 g/km – MT i DCT
INSTALACJA ELEKTRYCZNA 
RozrusznikElektryczny
Pojemność akumulatora12 V/11,2 AH
Moc alternatora0,419 kW
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU 
Typ sprzęgłaMT:Mokre wielotarczoweDCT: dwa mokre wielotarczowe sprzęgła hydrauliczne
Typ skrzyni biegówMT: 6-biegowa manualna skrzynia biegówDCT: 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów
Przeniesienie napęduŁańcuch
RAMA 
TypDiament
PODWOZIE 
Wymiary (dł. x szer. x wys.)2240 mm x 853 mm x 1115 mm – MT
2240 mm x 834 mm x 1115 mm – DCT
Rozstaw osi1,520 mm
Kąt pochylenia główki / Kąt widelca28° / 30°
Wyprzedzenie110 mm
Wysokość siedziska700 mm
Prześwit120 mm
Masa własnaCMX1100 – MT: 223 kg / DCT 233 kgCMX1100T – MT: 238 kg / DCT 248 kg
ZAWIESZENIE 
PrzódWstępnie regulowane 43 mm z kartridżem
TyłManualna regulację napięcia wstępnego podwójnego amortyzatora z zasobnikiem (piggyback)
KOŁA 
PrzódAluminiowe, odlewane wieloramienne
TyłAluminiowe, odlewane wieloramienne
Obręcz przedniaMT 3,50
Obręcz tylnaMT 5,00
Opona przednia130/70B18 M/C
Opona tylna180/65B16 M/C
HAMULCE 
Układ ABSDwukanałowy ABS
PrzódPromieniowo montowany czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 330 mm
TyłPojedyncza tarcza 256 mm z jednotłoczkowym zaciskiem
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY 
Zespół wskaźnikówWyświetlacz LCD negatywowy, 120 mm, ładowarka USB C
System zabezpieczeńHISS (Honda Intelligent Security System)
ReflektorLED
Światła tylneLED

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany