Spis treści
Honda CBR 600 F3 to klasyczny motocykl sportowo-użytkowy z końca lat 90. Poznajcie wady, zalety, cechy i historię modelu. Zapraszamy do zapoznania się z opinią użytkowników!
Bohaterem odcinka „Motocykl Używany” jest uniwersalna, ponadczasowa, pancerna i niezatapialna (również w naszych sercach!) Honda CBR 600 F3! Jest to model z roczników 1997-1998, którego przez dłuższy czas właścicielem był Kuba Olkowski z redakcji Motogen. Aktualnie posiada go Tomek – chłopaki opowiadają o cechach, typowych wadach oraz najciekawszych zaletach tej legendarnej Hondy. Oglądajcie!
Partnerzy cyklu „Motocykl Używany” na Motogen.pl to marki TRW, NGK, 4RIDE, EXIDE, Castrol. Dzięki za wsparcie!
Honda CBR600F3 97/98 – opinia właściciela:
Cykl „Motocykl Używany” w roku 2022 na motogen.pl
„Motocykl Używany” to nowy cykl na Motogen.pl, w którym użytkownicy prezentują swoje motocykle, mówią o ich wadach, zaletach, słabościach oraz o tym, dlaczego pokochali swój jednoślad.
W każdym odcinku przedstawiamy rys historyczny konstrukcji, kolejne generacje i zmiany oraz komentarz mechanika na temat słabych lub mocnych punktów pojazdu. Naszym ekspertem jest uznany tuner i zawodnik wyścigów na ¼ mili, ale przede wszystkim mechanik, Przemek Badowski z serwisu Speedbike.pl.
Do współtworzenia cyklu „Motocykl Używany” zapraszamy każdą i każdego z Was. Każdy motocyklista, który u nas wystąpi, otrzyma od nas pakiet części przygotowanych przez partnerów serii, marki: TRW, NGK, 4RIDE, EXIDE, Castrol – aby dalsze bezawaryjnie użytkowanie swojego motocykla stało się jeszcze łatwiejsze!
Cykl „Motocykl Używany” nie mógłby powstać bez wsparcia partnerów, a są nimi firmy:
- TRW – akcesoria motocyklowe
- NGK – układy zapłonowe
- 4RIDE – polska marka akumulatorów i akcesoriów
- EXIDE – wysokiej jakości akumulatory
- Castrol – oleje i chemia motocyklowa
Spalony regulator napięcia, układ hamulcowy TRW – przygody z CBR F3
W odcinku wspominamy o kilku różnych przygodach. Kuba wspomniał, a także napisał kiedyś felieton, jak w podróży spalił mu się regulator napięcia w F3.
Ten konkretny egzemplarz posiada także elementy układu hamulcowego z katalogu TRW – klocki, tarcze, przewody… Motocykl uczestniczył w kilku testach hamowania, porównywane były różne mieszanki cierne klocków oraz sprawność układu. Zobacz:
– Film od Motogen.pl na temat różnic pomiędzy klockami TRW;
– Film od TRW na temat sposobu testowania układu hamulcowego w F3.
Zostaw odpowiedź